به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، در حالی که اجرای طرح رمز پویا از اول دیماه به اول بهمنماه منتقل شده است، گویا شیوههای اجرایی آن هم دچار برخی تغییراتی شده است؛ به نحوی که اکنون برخی از مشتریان نظام بانکی که رمز پویای خود را از طریق پیامک فعال کردهاند، در حالی برای دریافت این رمز چهار شماره آخر کارت خود را به سرشماره اعلام شده از سوی بانک، ارسال میکنند که اپراتورها از آنها هزینه کسر میکنند.
یکی از مشتریان نظام بانکی در این باره گفته است: برای دریافت رمز یکبارمصرف، روش پیامک را در یکی از بانکهای بزرگ کشور انتخاب کردهام، اما اکنون چند روزی است که وقتی چهار شماره آخر کارت بانکی را برای دریافت رمز پویا به سرشماره بانک مربوطه ارسال میکنم، اپراتور تلفن همراه از من هزینه کسر میکند. حتی زمانهایی که شارژ پولی تلفن همراه من کم است و به اندازه ارسال یک پیامک نباشد، بانک برای من رمز پویا ارسال نمیکند که این خود معضل بزرگی است چراکه بانک مرکزی اعلام کرده بود که بانکها اجازه دریافت هزینه برای ارسال و دریافت پیامک را از مشتریان ندارند.
نظر شما